11 клас ХІМІЯ

 2022-2023 навчальний рік


Дистанційні завдання з хімії



Шановні учні та учениці 11 класу! Вітаю! 
Гарного дня та позитивного настрою!













Ми закінчили з вами вивчати тему "Неорганічні речовини та їхні властивості" Розпочинаємо нову тему "Хімія і прогрес людства"

Завдання на тиждень 23.05-27.05

Узагальнення знань з теми: "Неметалічні й металічні елементи та їхні сполуки"

Подивиться відеоурок, розберіть основні тестові завдання з теми. 
Термін виконання до 26.05.2022

Завдання на тиждень 16.05-20.05

Тема уроку: "Зелена" хімія: сучасні завдання перед хімічною наукою та хімічною технологією

Мета: дізнатися про галузь хімічної науки, яка називається "зеленою" хімією, ознайомитися з напрямами досліджень у сфері "зеленої" хімії.

Вам потрібно ознайомитися з матеріалом параграфу 36 стор 219-222, подивитися відеоурок 

Дати письмові відповіді на питання:

1. Яку галузь хімії називають "зеленою"?
2. Яка основна задача "зеленої" хімії?
3. Наведить приклади "зеленої" хімії.
4. Які основні напрями розвитку "зеленої" хімії?
5. № 290 стор 222 письмово
Термін виконання до 19.05.2022. Бажаю успіхів!

Завдання на тиждень 09.05-13.05
Тема уроку: Хімія і довкілля

Мета уроку: дізнатися про основні джерела хімічного забруднення атмосфери, гіжросфери, літосфери, оцінити роль хімії в скороченні викідів шкідливих речовин у довкілля.

Вам потрібно ознайомитися з матеріалом параграфу 35 стор 213-218, подивитися відеоурок

дати письмові відповіді на запитання:
1. Які відомі основні джерела хімічного забруднення довкілля?
2. Яка роль хімії в скороченні викідів шкідливих речовин  у повітря?
№ 285, 286 стор 218. 
Термін виконання до 13.05. Бажаю успіхів! 

Завдання на тиждень 02.05-06.05

Тема уроку: Хімія і розвиток цивілізації.

Мета: оцінити значення хімії у створенні нових матеріалів, розвязанні сировиної, енергетичної та продовольчої проблем,зрозуміти роль хімії у створенні нових технологій

Вам потрібно ознайомитися з матеріалом параграфу 34, подивитися відео


Виконати письмово № 275,276 277. Термін виконання до 06.05.2022



Завдання на тиждень 25.04-29.04

 Узагальнення знань з теми " Неорганічні речовини та їхні властивості"

Вам потрібно повторити матеріал параграфі 26-33, подивитися конспекти у зошитах та виконати контрольну роботу № 2 за варіантами (як сиділи у класі)
Термін виконання до 29.04.2022


Тема уроку: Генетичні зв'язки між неорганічними  речовинами. 
Практична робота № 2

Мета: повторити хімічні властивості простих речовин і неорганічних сполук, розширити свої знання про перетворення сполук елементів, що належать до різних класів.
Вам потрібно ознайомитися з матеріалом параграфу 33, розібрати схеми 10 та 11, таблицю 13 стор.203. Після ознайомлення виконати практичну роботу № 2 з використанням виртуального експерименту за інструктивною карткою>>>посилання. Виконувати у зошиті або у файлі Word. Термін виконання до 22.04.
 Бажаю успіхів!


Завдання на тиждень 11.04-15.04 (2 години)

Тема уроку: Біологічне значення хімічних елементів.

Мета уроку: скласти уявлення про поширеність хімічних елементів у рослинах і організмах тварин, оримати інформацію про функції деяких елементів в організмі людини, розширити свої знання про елементи-органогени, макро- і мікроелементи.

Опрацювати параграф 32, подивиться відеоурок

 скласти таблицю, № 257 стор.198. Термін виконання до 15.04 до 9.00

Біологічне значення хімічних елементів

Хімічний елемент, його символ

Біологічне значення

Наслідки нестачі

Продукти харчування, які містять елемент

Na

 

 

 

K

 

 

 

Mg

 

 

 

Ca

 

 

 

Fe

 

 

 

Zn

 

 

 

Mn

 

 

 

Cu

 

 

 

Co

 

 

 

Mo

 

 

 



Завдання на тиждень 04.04-08.04

Тема уроку: Мінеральні добрива. Поняття про кислотні та лужні грунти.

Мета уроків: отримати інформацію про елементи, яких потребують рослини, зясувати, які речовини можуть слугувати добривами, сформувати уяілення про види добрив та дізнатися про кислі, нейтральні, лужні грунти.

Вам потрібно опрацювати матеріал параграфа 30 стор.180-185,подивиться відеоурок


 Дати письмові відповіді на питання:
1. Що таке добрива?
2. Як класифікуються добрива, наведіть приклади кожного виду.
3. Що таке кислотність грунтів, як її визначають?
4. Натрій нітрат, який використовують як нітратне добриво, може не тільки бути корисним, а й завдавати шкоди. Висловите своє судження щодо користі та шкоди цієї речовини. Підтвердьте відповідь рівняннями реакцій, де можливо. 
5. Сформулюйте принципи раціонального використання добрив у сільському господарстві.
Термін виконання завдань до 08.04.2022


завдання на тиждень 28.01-01.04

Тема уроку: Сучасні силікатні матеріали (2 години)

Мета уроку: розширити свої знання про силікати, отримати інформацію про силікатні матеріали та їх використання.

Вам потрібно опрацювати матеріал параграфу 29, подивиться відеоурок 

 та зробити проєкти на тему уроку. 
Звертаю увагу, що у проєктах повинні обов'язково бути хімічний склад матеріалів, хімічні реакції виробництва, завтосування та різноманіття. Можна робити окремі теми "Скло", "Кераміка", "Будівельні суміші". 
Нагадую про академічну доброчесність (вказуємо джерела). Свои проєкти  (презентації, буклети, інтерактивні плакати та інше) викладаєте на виртуальну дошку padlet>>> посилання Чекаю ваші творчі роботи. Термін виконання до 01.04

Для перевірка своїх знань  виконайте тест>>> посилання  
відкрито до 31.03.до 21.00

Бажаю успіху!


завдання на тиждень 21.03-25.03.2022

21.03.Тема уроку "Поняття про жорсткість води та способи її усунення"
Мета уроку: отримати інформацію про жорсткість води. дізнатися про спосби усунення жорсткості води.

Опрацювати матеріал параграфу 28, подивиться  презентацію >>>посилання скласти письмово у зошиті порівняльну таблицю «Види жорсткості води». надіслати фото заповненої таблиці  до 23.04.

Ознаки для порівняння

Тимчасова (карбонатна) жорсткість

Постійна (некарбонатна) жорсткість

Чим зумовлена

 

 

Методи усування, хімічні реакції

 

 

наслідки

 

 



23.03. Тема нашого уроку: Практична робота "Дослідження якісного складу солей"
Вам потрібно виконати практичну роботу за посиланням>>>>практична робота № 1 (виконати до 25.03)


Завдання на тиждень 14.03 та 16.03
Тема уроків: Основи. Солі 
Мета уроків: узагальнити відомості про основи та солі, отримати нову інформацію про властивості основ та солей.
Вам потрібно ознайомитися з матеріалом підручника параграфи 26,27
подивитися відоуроки


Виконати письмово № 209, 208 (стор 162) та 215, 216  (стор 170)
Термін виконання до 18.03.2022




21.02.2022
Тема уроку: Ферум. Залізо.
Мета: дізнатися про поширеність Феруму в природі, зясувати будову атома і йонів Феруму, розширити свої знання про властивості заліза та сполук Феруму
Ознайомитися з матеріалом підручника параграф 25, подивитися відеоурок 

14.02.2020 та 16.02.2020 (завдання на тиждень)
ми продовжуємо з вами вивчати метали. 
Тема уроків: Алюміній. Сполуки Алюмінію.
Мета: дізнатися про поширення алюмінію у природі, розширити свої знання про властивості алюмінію та сполук однойменного елемента, зяясувати сфери застосування алюмінію, оксиду і солей алюмінію.
Вам потрібно подивитися відеоурок
Ознайомитися з матеріалом підручника параграф 24 стор 140-147, скласти опорний конспект з схемою  >>> посилання та виконати завдання у опорному конспекті.
Увага: творче завдання! 
Виконати проект на тему " Алюміній - унікальний метал", де відобразити галузі застосування алюмінію та його сполук. Форма проекту: презентація, ментальна мапа, буклет. викладаєте САМОСТІЙНО на віртуальну дошку padlet>>> посилання
Термін виконання до 18.02.2022

09.02.2022
Тема: Металічні елементи. Метали 

Мета уроку:виокремити розміщення металічних елементів у періодичній системі, пригадати особливості електронної будови атомів і йонів металічних елементів, отримати нову інформацію про фізичні властивості металів

Вам потрібно ознайомитися з матеріалом параграфу 23 ( стор 132-138, подивится відоурок 
Для перевірки знань виконайте тест>>> посилання (відкрито до 11.02 до 23.00, одна спроба проходження, 30 хв )

07.02.22
Тема уроку: Узагальнення знань з теми "Неорганічні речовини і їхні властивості. Неметали"
Мета: повторити матеріал з теми параграфи 14-22, подивитися в конспекти в зошиті та виконати перевірочну роботу за варіантами >>>посилання
Термін виконання до 09.02 до 9.00

02.02.2022
Тема: Розв'язування розрахункових задач за хімічними рівняннями у разі надлишку реагенту
Мета: навчитися проводити розрахунки за хімічними рівняннями, якщо один із реагентів наявний у надлишку. 

Вам потрібно ознайомитися с матеріалом параграфу 22 (стор 128-131) у підручнику, подивитися відеоурок посилання, записати 1-4 приклада розвязання задач з відео ( для самоосвіти, надсилати не треба) та виконати самостійну роботу за варіантами, як сиділи у классі. Термін виконання до 05.02.2022

Алгоритм обчислення маси (об’єму, кількості речовини) продукту реакції за масами (об’ємом, кількістю речовини) реагентів, один з яких узято в надлишку


Задання для самостійної роботи
1 варіант
1. Для одержання гідроген хлориду змішали хлор масою 14,2 г та водень масою 6 г. Обчисліть об'єм одержаного гідроген хлориду (н. у.) 
    2. Цинк масою 13 г сплавили із сіркою масою 7 г. Яка маса цинк сульфіду утворилася?
2 варіант

      1. Магній масою 9,6 г спалили в кисні масою 12 г. Яка маса магній оксиду утворилася?

     2. Обчисліть масу гідроген сульфіду, що утвориться під час взаємодії сірки масою 5,6 г    і водню об'ємом 5,6 л (н. у.). 


31.01.2022
Тема"Кислотні дощі"
Мета уроку: продовжувати вивчення природного довкілля; сформувати та поглибити  знання про кислотні дощі; з’ясувати причини їх виникнення.

Виконати проект на тему "Кислотні дощі" у вігляді презентації, буклету, ментальної мапи, інтерактивного плакату та розмістити самостійно на інтерактивній дошці padlet >>>посилання  
Під час підготовки проекта звернути увагу на наступні питання:
1. Чому виникають кислотні дощі?

2. Який вплив кислотних дощів на навколишнє середовище?

3. Які хімічні реакції відбуваються при утворенні кислотних дощів?

Термін виконання до 02.02.22 до 8.00

26.01.2022 
Тема урока "Кислоти"

Мета уроку: пригадати склад і назви оксигеновмісних кислот, розширити свої знання про хімічні властивості сульфатної та нітратної кислот.

Завдання:  опрацювати матеріал параграфу 21, подивитися відеоурок >>>посилання, дати відповіді на запитання ( у зошиті, надсилати не треба, робите для самоосвіти)
1. Які речовини називать кислотами?
2. Загальна формула кислот.
3. Класифікація кислот.
4.Навести формули та назви оксигеновмісних кислот.
5. записати приклади хімічних рівнянь, чкі ілюструют хімічні властивості кислот (за відео)

Для перевіки знань виконайте тест >>>посилання. Термін виконання до 30.01 до 22.00 

Комментариев нет:

Отправить комментарий

Примечание. Отправлять комментарии могут только участники этого блога.