11 КЛАС БІОЛОГІЯ

 

2022-2023 навчальний рік

Дистанційні завдання з біології 



Шановні учні та учениці 11 класу! Вітаю! 

Доброго дня та плідної праці! 





















Завдання на тиждень 23.05-27.05

Узагальнення: роль біології у вирішенні сучасних проблем людства

Мета: розглянути основні напрямки розвитку біологічних наук для вирішення сучасних проблем людства та цілями сталого розвитку ООН. 

Вам потрібно подивитися відеоурок

Подумайте та дайте відповідь на питання: який існує звязок між біологією та Цілями сталого розвитку ООН до 2030 року?
Бажаю успіхів!

Завдання на тиждень 16.05-20.05

Тема: Поняття про біологічну небезпеку, біологічний тероризм та біологічний захист.

Мета: ознайомитися з  поняттями "біологічна небезпека", "біологічний тероризм", розглянути необхідність створення системи біологічного захисту в країні. 

Вам потрібно ознайомитися з  матеріалом параграфу 51, подивитися відеоурок


Дати письмові відповіді на питання № 1-4 стор 195 

Термін виконання до 19.05.2022


Завдання на тиждень 09.05-13.05

Тема: застосування досягнень молекулярної генетики, молекулярної біології та біохімії у біотехнології

Мета: розглянути основні досягнення молекулярної генетики, молекулярної біології та біохімії у біотехнології.

Вам потрібно повторити матеріал параграфу 50, подивитися відеоурок


Для перевірки знань виконайте тестування >>>посилання (відкрито до 13.05) Бажаю успіхів! 


Завдання на тиждень 02.05- 06.05.2022
Тема уроку: "Сучасна біотехнологія та її напрямки"

Мета уроку: сформувати поняття про біотехнологію та її основні напрямки
Подивиться відеоурок, опрацюйте матеріал параграфу 50 стор 188-191


Дайте письмові відповіді на питання:
1. Що таке біотехнологія?
2. Основні напрямки біотехнології, складить схему, наведить конкретні приклади.
3. У яких галузях медицини широко застосовують біотехнологічні методи?
4. Які продукти, речовини та речи у вашій оселі виготовлені за допомогою біотехнологічних процесів?
5. Чому застосування мікроорганізмів для синтезу органічних речовин часто є вигіднішим, ніж хімічний синтез?
Термін виконання завдання до 06.05.2022


Завдання на тиждень 25.04-29.04
Тема уроків: "Застосування методів генної та клітинної інженерії в сучасній селекції. Біоетичні проблеми сучасної медиціни"

Мета: ознайомитися з сучасними методами генної та клітинної інженерії в сучасній селекції, розглянути біоетичні проблеми сучасної медиціни"

Опрацювати матеріал параграфу 48,49, подивиться відеоуроки



 Дати письмові відповіді на питання № 1,4,5 стор 183, № 3,4 стор 187 
Виконати проєкт (один на вибір у вигляді  бук-трейлеру, буклету, скрайбу, постеру або презентації)
1. Клонування організмів
2. Нанотехнології в біології
3. Трансгенні організми: за та проти
Термін виконання завдання до 29.04.2022

Завдання на тиждень 18.04-22.04
Тема уроку: Вчення М.І.Вавілова про центри різноманітності та походження культурних рослин.
Мета уроку: ознайомитися з центрами різноманітності та походження культурних рослин, поняттям "гомологічні ряди".
Опрацювати матеріал параграфу 47, подивитися відеоурок

дати письмові відповіді на питання № 5,6 стор 179, виконати самостійну тестову роботу>>> посилання 

Завдання на тиждень 11.04-15.04

Тема уроку: Сучасні методи селекції тварин, рослин і мікроорганізмів. Явище гетерозису.
Мета уроку: порівняти особливості селекції тварин, рослин та мікроорганізмів, ознайомитися з явищем гетерозиса та його застосуванням у селекції.

Вам потрібно опрацювати матеріал параграфів 45,46, подивиться відеоуроки 

 заповнити порівняльну таблицю та дати відповіді на питання № 1,3 стор.175
Порівняльна таблиця селекції рослин, тварин та мікроорганізмів

Ознаки для порівняння

Селекція рослин

Селекція тварин

Селекція мікро-організмів

        Особливості розмноження

 

 

 

        Кількість нащадків

 

 

 

        Економічні витрати

 

 

 

        Вимоги до умов середовища

 

 

 

        Методи селекції

 

 

 

        результати

 

 

 


Термін виконання до 15.04. Бажаю успіхів!


Завдання на тиждень 05.04-08.04

Тема уроку: Завдання та досягнення сучасної селекції. Внесок вітчизняних учених-селекціонерів.

Мета уроку: ознайомитися з сучасними досягненнями селекції та внеском вітчизняних вчених у розвиток селекції.

Завдання: Опрацювати матеріал параграфу підручника 44, подивиться відеоурок
 Дати письмові відповіді № 1-4,6 стор 165, виписати прізвища українських учених селекціонерів та їхні внески у розвиток науки. Термін виконання до 08.04.2022

 Завдання на тиждень 28.03-01.03

Ми закінчуємо вивчати тему "Сталий розвиток та раціональне природокористування" Ви добре попрацювали на попередніх уроках.

Контрольна робота № 2 з теми "Сталий розвиток та раціональне природокористування" 

Вам потрібно повторить теоретичний матеріал параграфів  34-43 та виконати контрольний тест >>>посилання
Посилання буде відкрито до 01.04 до 12.00. 
(одна спроба проходження, до 30 хв) 
Бажаю успіхів!

Завдання на тиждень 21.03-25.03

Тема уроку: "Концепція сталого розвитку та її значення.  Природокористування в контексті сталого розвитку 
 Спочатку перевіримо, як ви засвоїли матеріал попереднього уроку. Вам треба виконати тест >>>посилання відкрито до 25.03

МЕТА УРОКУ: ОЗНАЙОМИТИСЯ З КОНЦЕПЦІЄЮ СТАЛОГО РОЗВИТКУ, З'ЯСУВАТИ ЇЇ ЗНАЧЕННЯ, ЗНАХОДИТИ ЗВ'ЯЗКИ МІЖ ОКРЕМИМИ ВИДАМИ ДІЯЛЬНОСТІ ЛЮДИНИ ТА ЇХНІМИ НАСЛІДКАМИ ДЛЯ НАВКОЛИШНЬОГО СЕРЕДОВИЩА.

 Вам потрібно ознайомитися з теоретичним матеріалом підручника параграфа  42, дати письмові відповіді на питання 1-3 стор 155, подивиться презентацію >>>посилання,   виконати завдання в презентаціїї слайд 20 та 22.

Завдання на тиждень 15.03-18.03

Тема уроків: Антропічний вплив на біорізноманіття. Екологічна політика в Україні. Червона та Зелена книга.

    Мета уроку: розглянути вплив людини на біорізноманіття, ознайомитися з екологічним станом території України, напрямками охорони природи та з системою законів та постанов, які забезпечують охорону природи. 

 Вам потрібно ознайомитися з теоретичним матеріалом підручника параграфів 40 та  41. Дати письмові відповіді на питання № 1-4 стор 149 та № 1,2 стор 151.
Навести приклади (по 5) занесених у Червону книгу України рослин та тварин (які можна зустріти на території Донецької області) 
Подивиться відео Тварини Червоної книги України >>>посилання Рослини Червоної книги України >>>посилання

Термін виконання до 18.03




15.02 та 16.02 (2 години)
Ми закінчуємо вивчати тему "Біологічні основи здорового способу життя" Вам потрібно повторити матеріал підручника параграфи 16-23, прочитати ваші конспекти, подивитися відео попередніх уроків та виконати письмову перевірочну роботу>>>посилання (за варіантами, як сиділи в класі)
Термін виконання до 17.02.2022 

Оцінку за завдання, надіслане після визначеного терміну, буде знижено.
Окреме завдання для тих, хто планує здавати ЗНО з біології
Повторити тему " Будова клітини. Цитологія" >>>теоретичний матеріал  та виконати тест>>>посилання ( тест відкрито до 18.02 до 22.00)
 
08.02 та 09.02. (2 години)
Профілактика інвазійних захворювань людини, що передаються статевим шляхом.
Практична робота № 2 Розробка рекомендацій щодо профілактики захворювань.
Мета: навчитися визначати причини розвитку неінфекційних хвороб і шляхи передачі інфекційних, узагальнити знання про заходи профілактики різних типів захворювань, розробити рекомендації щодо профілактики окремих типів хвороб
Ми продовжуємо з вами вивчати основні захворювання людини та їх профілактику.
Вам потрібно подивитися відеоурок:

Повторити матеріал параграфів 22,23 підручника та виконати практичну роботу за інструктивною карткою>>>посилання у робочому зошиті
Термін виконання до 11.02.2022. Бажаю успіхів!

09.10 в 10.00 відбудеться онлайн консультація з біології для тих здобувачів освіти, які планують здавати ЗНО з біології. 
Идентификатор конференции: 744 7169 9942
Код доступа: xJHJe4



01.02.2022 та 03.02.2022 (2 години)

Нагадую про обов'язкове виконання власного навчального проєкту "Особиста програма здоров'я"!!!

Тема уроку: Профілактика інфекційних та інвазійних захворювань людини

Мета уроку:ознайомитися з характеристиками, шляхами зараження та засобами профілактики інфекційних та інвазійних хвороб 

Подивитися відеоурок посилання, опрацювати матеріал параграфу 23 підручника та дати письмові відповіді на питання:
1. Які хвороби називають інфекційними, а які - інвазівними?
2. Як класифікують інфекційні хвороби (з прикладами)?
3. Які  є загальні симптоми та шляхи зараження інфекційними хворобами?
4. Які існують загальні принципи профілактики інфекційних та інвазівних хвороб?
5. До яких наслідків може привести масова відмова від вакцінації?

Для перевірки знань виконайте тест>>>посилання (одна спроба проходження, тест відкрито до 06.02.2022 до 21.00)
Загальна оцінка буде складатиcя з оцінки за тест та за письмові відповіді на питання.

26.01.2022 Вітаю!
 Ми продовжуємо вивчати біологічні основи здорового способу життя.

Тема уроку: Вплив навколишнього середовища на здоров'я людини.
Мета: визначити підходи до розроблення рекомендацій щодо профілактики захворювань та розробити особисту програму зміцнення здоров’я

Вам потрібно створити власний навчальний проєкт "Особиста програма здоров'я"
Проєкт може бути виконаний у вигляді ментальної карти, у вигляді роздрукованого плану ваших дій, у вигляді презентації, плакату, відеоролику, скрайбінгу. При роботі над проєктом можна користуватися наведеним орієнтовним планом та додатковою інформацією >>>інструктивна картка проєкту

Термін виконання до 01.02.2022 Чекаю на ваші проєкти! Надсилайте на електронну адресу.








Комментариев нет:

Отправить комментарий

Примечание. Отправлять комментарии могут только участники этого блога.