7 клас ХІМІЯ


                                            2022-2023 НАВЧАЛЬНИЙ РІК

ДИСТАНЦІЙНЕ НАВЧАННЯ ХІМІЯ

Шановні учні та учениці 7х класів! Вітаю вас! 
Гарного дня та позитивного настрою!















2021-2022 навчальний рік
 Любі учні та учениці 7х класів. Запрошую вас на онлайн навчальну практику.
09.06-7б, 10.06-7а

Онлайн-вікторина “Цікава хімія”

Пропоную вам пройти вікторину>>> посилання та надіслати мені відповіді у форматі № слайду - відповідь.

Бажаю успіхів!

07.06-7б, 08.06 - 7а

Онлайн-консультації з теми “Валентність хімічних елементів”

Згадайте, що таке "валентність", як вона визначається, як складаються формули бінарних сполук за валентністю.

Виконайте цікаві тренувальні вправи >>>посилання  >>>посилання
Бажаю успіхів!

02.06 - 7б, 03.06 - 7а

Віртуальна екскурсія на тему: Водоочисна станція.

>>>посилання на додаткову інформацію

Це цікаво!  Кросворд  „Побутові водоочисники”

У клітинки впишіть назви побутових водоочисників, що мають спільне закінчення І.

1

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

І

2

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

І

3

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

І

4

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

І

      1.    У цих очисниках використовують активоване вугілля.

2.    У цих очисниках вода пропускається через мембрани.

3.    У цих очисниках вода пропускається через шар іонообмінних смол.

4.    У цих очисниках у воду пропускають електричний струм.

( Перевір себе: 1.Вугільні. 2.Мембранні.  3.Іонообмінні. 4.Електрохімічні)

 


Розклад  31.05 - 7б  01.06. - 7а

Тема: Відео-презентації лабораторних дослідів для учнів 7-их класів

Ви маєте можливість ще раз подивитися ті досліди, які вивчали у курсі 7 класу за допомогою віртуальної лабораторії. Бажаю успіхів!

1) Демонстрація "Зміна забарвлення індикаторів у різних середовищах".

2) Демонстрація "Взаємодія харчової соди з оцтом"

3.Демонстрація "Хімічні реакції, що супроводжуються зміною забарвлення"
4. Демонстрація "Хімічні реакції, що супроводжуються тепловим ефектом"
5. Демонстрація "Хімічні реакції, що супроводжуються випаданням осаду".
6. Практична робота №1.
 7. Практична робота № 2.
8. Демонстрація "Дослід, що ілюструє закон збереження маси речовин".
9. Практична робота №4 "Добування кисню з гідроген пероксиду, збирання, доведення його наявності".




Завдання на тиждень 16.05-20.05.2022

Завдання на тиждень 23.05-27.05

Ми закінчила з вам курс хімії 7 класу. Ви повторили основні поняття курсу. Я пропоную вам пройти тест та перевірити себе, наскільки ви добре знаєте хімію. 
Ви зможете побачити свій рейтінг серед учнів 7 класів.

Бажаю успіхів! 


Завдання на тиждень 09.05-13.05

Повторення основних понять курсу хімії 7 класу

Цілі уроку: повторити хімічні поняття, що були розглянуті під час вивчення хімії в 7 класі («речовина», «атом», «молекула», «іон», «хімічний елемент», «хімічна формула», «фізичні й хімічні явища», «хімічні рівняння»).

Вам потрібно згадати основні поняття курсу хімії ( скористайтеся Словником термінів стор 185-186) та виконати завдання >>>посилання
Термін виконання до 19.05.2022


Ми з вами закінчуємо вивчати тему "Вода".

 Вам потрібно повторити матеріал параграфів 26-31, подивитися ваші конспекти у зошиті та відео попередніх уроків. Після цього  виконайте перевірочну роботу >>>посилання 

Термін виконання до 13.05. Бажаю успіхів!


Завдання на тиждень 02.05-06.05
Тема: Значення води та водних розчинів у природі та житті людини. Кислотні опади. Проблема чистої води.

Мета: оцінити роль води і водних розчинів у природі, усвідомити значення води для людини, з'ясувати причини виникнення кислотних опадів та їхній вплив на довкілля.

Ознайомитися с теоретичним матеріалом підручника параграфи 30, 31
Подивиться відео 


Виконати проєкт (одну тему на вибір):
1. Способи очищення води у побуті.
2.Шляхи збереження чистоти водойм.
3. Правила для зберігання води у побуті " Кожна краплина має значення"

Проєкт може бути у вигляді презентації, малюнка, буклету, повідомлення у зошиті або у файлі Word

Термін виконання до 06.05. Чекаю на ваші творчі наробки! 

Завдання на тиждень 25.04-29.04

Тема уроку: Практична робота № 5 "Виготовлення водних розчинів із заданими масовими частками речовин"

Мета: навчитися виготовляти водні розчини із заданими масовими частками речовин

Вам потрібно виконати практичну роботу з використанням з віртуального експерименту у звичайних зошитах або у файлі Word за інструкцією >>>посилання!!!!!

Спочатку подивитися відео, 

Повторити параграфи 27-29. Термін виконання  до 29.04.2022 


Завдання на тиждень 18.04-22.04

Тема уроку: Взаємодія води з оксидами. Поняття про індикатори.
Мета: дізнатися про деякі хімічні властивості води, з'ясувати, що таке гідроксиди, навчитися складати формули основ та кислот, з'ясувати, які речовини називають індикаторами, навчитися виявляти луги і кислоти і розчини за допомогою індикаторів.
Опрацювати параграфи 28,29, подивиться відеоурок 

 скласти опорний конспект за відео. Подивиться віртуальний експеримент
 та оформити спостереження у таблицю стор. 168-169. Фото виконаних завдань надсилати на електронну адресу. 
Термін виконання завдання до 22.04.2022


Завдання на тиждень 11.04-15.04

Тема уроку: Розчин і його компоненти.Кількісний склад розчину. Масова частка розчиненої речовини ( 2 години)

Мета уроку: навчитися визначити компоненти розчину: розчинник і розчинені речовини, оцінити роль води як розчинника, з'ясувати, що таке масова частка розчиненої речовини у розчині, обчислювати масову частку розчиненої речовини, а також маси компонентів розчину.

Опрацюйте матеріал параграфів підручника 26, 27, подивиться презентацію >>>посилання, подивитися відеоуроки

виконайте завдання у презентації (самостійну роботу та відповіді на питання). Термін виконання до 15.04.2022


Завдання на тиждень 04.04-08.04
Ми з вами розпочинаємо вивчати нову тему "Вода"

Тема уроку: Вода, склад молекули, поширеність у природі, фізичні властивості.

Мета уроку: дізнатися про поширеність води в природі, пригадати фізичні властивості води.

Я вам пропоную творчо підійти до вивчення цієї теми і створити карту розуму (карту памяти, думок, ментальну карту)
Як це робиться, подивиться на відео

Інформація з теми у підручнику параграф 25 стор.147-151
Приклади ментальних мап:
Чекаю на ваші творчі наробки. Формат А4. Якщо немає такої можливості, малюйте та пишіть у зошиті. Фото ваших ментальних мап чекаю до 08.04.  Бажаю успіхів! Беріть та робить!




Завдання на тиждень 28.03-01.04

Ми з вами закінчуємо вивчати властивості кисню. Вам треба повторити матеріал параграфів підручника 18-22 та написати контрольну роботу

Узагальнюючий урок з теми "Кисень" 
Контрольна робота № 2   >>>посилання
Виконати у зошиті контрольну роботу за тим варіантом, як сиділи у класі. Виконувати у робочих зошитах, писати № питання, букву відповіді та саму відповідь (у тестових завданнях) 
Термін виконання до 01.04. Бажаю успіхів!

Завдання на тиждень 21.03-25.03

Тема уроків: Колообіг Оксигену в природі. Біологічна роль і застосування кисню

Мета уроку: зрозуміти суть колообігу Оксигену в природі, систематизувати відомості про біологічну роль кисню та його застосування, з'ясувати захисну роль озону атмосфери щодо живих організмів.

Вам потрібно опрацювати параграф 24 стор.140-146, подивиться відеоурок  >>>посилання, дати відповіді на запитання та заповнити таблицю >>>посилання на завдання


Завдання на тиждень 14.03-18.03 ( 2 години)

Тема уроків: Хімічні властивості кисню. Взаємодія з простими та складними речовинами.
Урок 1. Реакції з простими речовинами. оксиди.
Мета: ознайомитися з хімічними властивостями кисню, з'ясувати, що таке реакції сполучення та сполуки оксиди, навчитися складати формули оксидів і називати їх.
Вам потрібно ознайомитися з матеріалом параграфу 21, подивитися відоурок

Завдання: записати всі хімічні реакції з відеоуроку,записати у зошит визначення "реакції сполучення" та "оксиди" 

Урок 2. Хімічні властивості кисню: реакції зі складними речовинами. процеси окиснення.
Мета уроку: розглянути здатність кисню вступати в реакцїї з деякими складними речовинами, поріняти процеси горіння і окиснення.
Вам потрібно опрацювати параграф 22 стор.132-135,  подивитися відео дослідів  >>.посилання,  подивиться відеоурок 

 виконати завдання з відеоуроку  (обирайте свій варіант, як сиділи до карантину) Надіслати фото виконаних завдань на електронну адресу, термін виконання до 17.03.2022 




21.02.2022
7а клас
Повторити параграфи 18-20. Подивитися відеоурок. 

15.02. 7а клас 17.02 7б клас
Тема уроку: Добування кисню в лабораторії та промисловості. Реакцїї розкладу. Поняття про каталізатор
Вам потрібно подивитися відоурок (завдання з відеоуроку не виконувати) 
Ознайомитися з матеріалом підручника параграф 20 стор 118-123, виконайте завдання № 146, 147, 148,149 та 150 стор.123 для заліку.Термін виконання 7а клас до 18.02.2022, 7б клас до 20.02. до 9.00. Бажаю успіхів!


15.02. 7б клас 
14.02.  7а клас. 
Тема уроку: Закон збереження маси речовини під час хімічних реакцій. Схема хімічної реакції. Хімічні рівняння.
Мета уроку: з'ясувати, що таке схема хімічної реакції, зрозуміти суть закону збереження маси речовин під час хімічної реакції, навчитися перетворювати схеми реакцій на хімічні рівняння
Відеоурок 


Презентація до уроку посилання

Вам потрібно подивитися відеоурок, презентацію, ознайомитися з матеріалом підручника параграф 19 та виконати самостійну роботу за варіантами>>> посилання Термін виконання до 16.02 7а, 17.02 7б

Завдання на тиждень  07.02-11.02
7А - 07.02, 08.02   7Б - 08.02, 10.02

Тема уроку: Повітря. Оксиген. Кисень. Фізичні властивості кисню.

Мета уроків: систематизувати відомості про хімічний елемент Оксиген, оцінити поширеність Оксигену та його простої речовини - кисню в природі, характеризувати фізичні властивості кисню, ознайомитися зі складом повітря.

Вам потрібно подивитися відоуроки, ознайомитися з матеріалом параграфу 18 стор.107-110


Дайте письмові відповіді на питання:

1. Характеристика елементу Оксигену: порядковий номер, відносна атомна маса, валентність, розташування у періодичній системі.
2. Поширеність Оксигену у природу.
3.Формула, відносна молекулярна маса та  фізичні властивості кисню.
4. Які газуваті речовини входять до складу повітря, запишіть у порядку збільшення їх об'ємних часток?
5. Напишить формули сполук Натрію, Кальцію та Алюмінію з Оксигеном ( враховуючи валентності)
6. Яку ще просту речовину, крім кисню, можуть утворювати атоми Оксигену? Які фізичні властивості цієї речовини, яке значення має шар цієї речовини для планети Земля? (використай додаткову інформацію)?
7. Знайдіть масову частку Оксигену в глюкозі С6Н12О6
Термін виконання до 11.02.до 19.00 Бажаю успіхів! 


7А - 01.02 в 10.00
7Б - 03.02 в 11.00
Подключитися до конференції Zoom 
>>>посилання
ідентифікатор конференції: 346 745 4294
Код доступу: 4niJTw

Тема уроку: узагальнення знань з теми "Вступ. Початкові хімічні поняття"
Мета: узагальнити знання з теми, повторити валентність елементів, поняття відносної молекулярної маси, масової частки елементу, ознаки хімічних реакцій.
Вам потрібно у робочому зошиті виконати самостійну перевірочну роботу. Виконуєте за варіантами, як сиділи у класі. Термін виконання 7а до 19.00 01.02.
Бажаю успіхів! 

посилання для 7б класу Вам потрібно у робочому зошиті виконати самостійну перевірочну роботу. Виконуєте за варіантами, як сиділи у класі.Термін виконання 7б до 20.00 03.02.2022

31.01.2022 7А клас, 01.02 2022 - 7Б клас

Захист навчальних проектів
Теми:
1. Хімічні явища в побуті
2. хімічні явища в природному довкіллі.
3. Використання хімічних явищ у художній творчості й народних ремеслах
4. Речовини і хімічні явища в літературних творах і народній творчості.

    Кожен обирає собі тему, за якою готовить проект. Форма проекту може бути різноманітна: презентація, буклет, відеоролик, малюнок з поясненнями, повідомлення.
Термін виконання 7а до 01.02 (ви отримали це завдання раніше), 7б - до 03.02. 
Чекаю ваші творчі наробки на електронну адресу! Бажаю успіхів!
    Наступний урок відбудеться на платформі Zoom відповідно розкладу
Заходимо вчасно, за 2-3 хвилини до початку, обов'язково підписуємося своїм прізвищем та ім'ям (без цього додаватися до конференції учні не будуть), включаємо відео. Буду рада всіх бачити!





27.01.2022
7Б клас
Тема уроку: 
Практична робота № 2 "Дослідження фізичних та хімічних явищ"
зустрічаємося на платформі Zoom в 11.00
Заходимо за 5 хв, не  запізнюємося, обов'язково підписуємо своє імя та прізвище, включаємо відеозв'язок

Мета:поглибити знання про фізичні  й хімічні явища, умови їх протікання, ознаки хімічних реакцій
 
Інструкційна картка до практичної роботи >>>посилання

Подключиться к конференции Zoom>>> посилання
Идентификатор конференции: 346 745 4294
Код доступа: 4niJTw
Термін виконання до 30.01.2022 до 9.00


Комментариев нет:

Отправить комментарий

Примечание. Отправлять комментарии могут только участники этого блога.