8 клас ХІМІЯ


 2022-2023 НАВЧАЛЬНИЙ РІК

Дистанційні завдання з  хімії



Шановні учні та учениці 8х класів! Вітаю!
Гарного дня та позитивного настрою!





 2021-2022 НАВЧАЛЬНИЙ РІК

09.06 - 8Б клас
Тема: Онлайн-консультація з теми “Основні класи неорганічних сполук”
Пропоную вам подивитися відео та згадати основні класи неорганічних сполук

Перевірте себе, виконавши цікаві завдання

Розклад  01.06. - 8Б клас

Тема: Відео-презентації лабораторних дослідів для учнів 8-их класів

Ви маєте можливість ще раз подивитися ті досліди, які вивчали у курсі 8 класу за допомогою віртуальної лабораторії. Бажаю успіхів!

1.Оксиди. Визначення. Зразки. 

2. Демонстрація "Взаємодія кальцій оксиду з водою"

3.Демонстрація "Взаємодія фосфор оксиду з водою".
4. Зразки основ, нерозчинні основи.
5. Хімічні властивості основ.
6.Хімічні властивості кислот.
7.Амфотерність сполук.




Завдання на тиждень 23.05-27.05


Тема: Узагальнення знань курсу хімії 8 класу

Ми закінчуємо вивчати курс хімії 9 класу. 
Вам потрібно подивитися відеоурок
Подумайте та дайте усні відповіді на питання:
1. Як класифікують неорганічні речовини?
2. За якими фізічними властивостіми відрязняються метали від неметалів?
3. Де використовують метали та неметали?
4. Яке значення маєть сполуки неорганічних речовин у забрудненні довкілля?

Завдання на тиждень 16.05-20.05 

Тема уроку: Кристалічні гратки. Атомні, молекулярні та йонні кристали.

Мета уроку: з'ясувати будови речовин, які складаються з молекул та атомів, навчитися пояснювати фізичні властивості цих речовин.

Подивиться відеоурок


Ознайомитися з матеріалом параграфа підручника 17 стор 89-95 (електронна версія), зробити опорний конспект у зошиті >>>посилання
Для перевірки знань виконайте тест>>> посилання
Термін виконання до 19.05.2022


Завдання на тиждень  09.05-13.05
Тема уроку: Ковалентний зв'язок. Полярний та неполярний ковалентні зв'язки. (2 години)
Мета уроку: зрозуміти, як сполучаються атоми один з одним; зясувати, який звязок називається ковалентни, розрізняти види ковалентних звязків, складати електронні формули молекул. 
Подивиться відеоурок:

Опрацюйте матеріал параграфу 16 стор 85-89 (за електронною версією підручника), дайте письмові відповіді на запитання:
1. Який зв'язок називають ковалентним.
2. Види ковалентного зв'язку (порівняйте у вигляді таблиці, є на відео)
3. Наведіть приклади (по 5) речовин з ковалентним  полярним та неполярним зв'язками.
Для перевірки знань виконайте тестування>>> посилання ( відкрито до 
Термін виконання до 14.05.2022. до 21.00 Чекаю на ваші роботи!



Завдання на тиждень 02.05-06.05

Тема уроку: Типи хімічного зв'язку. Йонний  зв'язок.

Мета уроку: з'ясувати, як сполучаються йони один з одним, зрозуміти будову йонних речовин, пояснити фізичні властивості сполук, які складаються з йонів.
Вам потрібно подивитися відеоурок, ознайомитися з матеріалом параграфу 14

Дати письмові відповіді на питання:
1) Які існують типи хімічних зв'язків (складіть схему)
2) Що таке йонний зв'язок?
3) Наведіть приклади йонних сполук, які класи речовин відносяться?
4) Фізичні властивості йонних сполук. 
Виконати № 93 стор. 78 ( для 8а № 84 стор 79) Термін виконання до 06.05.2022

Завдання на тиждень 25.04-29.04

 Ви добре попрацювали, написали контрольну роботу. Ми з вами розпочинаємо нову тему "Хімічний звя'зок"

Тема уроку: Природа хімічного зв'язку. Електронегативність атомів хімічних елементів.

Мета уроку: зрозуміти, які електронні оболонки є найстійкішими, навчитися записувати формули йонів, з'ясувати, чим йони відрізняються від атомів.

Подивиться відеоурок, опрацювати матеріал параграфу 13 стор. 66-73 ( 67-73 для 8а)


Дати письмові відповіді на питання та закінчити речення:
1. Що таке "електронний октет"
2. Йони - це____,  катіони - це___, приклади____, аніони - це ___, приклади____
3. Хімічний звязок - це____
4. Причини утворення хімічного звязку_____
5. Особливості будови атомів металічних елементів____та неметалічних____
6. Електронегативність - це_____
7. Електронегативність залежить від ______
        Виконати № 82, 84 стор 72 (для 8а №73, 75 стор 73)Термін виконання до 29.04.2022. Бажаю успіхів!

Завдання на тиждень 18.04-22.04

Тема уроку: Узагальнення знань з теми. Підсумкова контрольна робота.

Тема уроку: Узагальнення знань з теми "Будова атома. Періодичний закон і Періодична система Д.І.Менделєєва"

Підсумкова контрольна робота. 
Вам потрібно повторити матеріал параграфів 1-11 та виконати підсумкову контрольну роботу № 2>>>посилання, обирати свій варіант так, яка сиділи в класі до карантину. Виконувати у зошитах, фото виконаної роботи надіслати до 22.04 

Завдання на тиждень 11.04-15.04

Тема уроку: Значення періодичного закону.

Мета уроку: усвідомити значення періодичного закону для розвитку хімії та іншіх природничих наук, зрозуміти важливість використання періодичного закону і періодичної системи при вивченні хімії. 

Вам потрібно   опрацювати матеріал параграфу 12 стор 62-64, виписати за пунктами (1,2,3.. ) значення періодичного закону.
Подивиться відео:

 дати відповідь на питання: У чому геніальність Д.І Менделєєва?
Також вам потрібно обрати одну тему та виконати проєкт.
Теми проєктів:
1. Хімічні елементи у літературних творах.
2. Цікаві історичні факти з відкриття і походження назв хімічних елементів.
Проєкт може бути у вигляді презентації або повідомлення. Термін виконання завдання до 15.04.2021 до 9.00

Готуємося до підсумкової контрольної роботи, повторюємо матеріал параграфів 1-11. Бажаю успіхів! 


Завдання на тиждень 04.04-08.04.2022

Тема уроку: Характеристика хімічного елементу

Мета уроку: з'ясувати, що означає характеризувати хімічний елемент, навчитися складати характеристику хімічного елементу за планом.

Вам потрібно  опрацювати матеріал параграфа 9 стор 49-51, подивитися відеоурок

 за планом (наведений нижче) охарактеризувати наступні хімічні елементи: 
1 ряд - Алюміній та Карбон
2 ряд - Літій та Сульфур
3 ряд - Магній та Нітроген. 
Фото виконаного завдання надіслати до 08.04 

План характеристики елемента за його положенням у Періодичній системі та будовою атома.

І. Назва елемента, його символ, відносна атомна маса.

ІІ. Положення у Періодичній системі:

      порядковий номер;

      номер періоду;

      номер групи, підгрупа.

ІІІ. Будова атома:

      заряд ядра та його склад(кількість протонів і нейтронів);

      кількість електронів;

      кількість електронних шарів і розподіл у них електронів;

      електронна формула (конфігурація) та схема будови атома;

      будова зовнішнього електронного шару, його завершеність, кількість спарених і неспарених електронів.

ІV. Характер хімічного елемента:

      s-, p-, d-  чи  f-елемент;

      металічний чи неметалічний елемент

V. Проста речовина (метал чи неметал):

      формула;

VI. Вищий оксид:

      формула;

      валентність елемента в ньому;

      місце у класифікації (характер – основний, кислотний, амфотерний);

VII. Гідрат вищого оксиду:

      формула:

      валентність елемента в ньому;

      місце у класифікації (характер -   кислота, основа, амфотерний гідроксид));

 VIII. Сполука Гідрогену і валентність елемента в ній.

IX. Порівняння металічних або неметалічних властивостей із властивостями елементів, що стоять поряд у періоді та групі. 



 завдання на тиждень 28.03-01.04.2022

Ми вже з вами вивчили будову атома та розпочали вивчати будову електронних оболонок атомів хімічних елементів №1-20. У вас у зошитах повинні бути електронні формули та розподіл електронів по енергетичним рівням та підрівням та елементів 1,2 та 3 періодів ( параграф 7 стор.38-43 для повторення, для 8а - параграф 6 стор 35-41) Перевірте, будь ласка >>> посилання
Тема уроку: Періодичний закон і електронна будова атомів.

Мета уроку: зрозуміти фізичну суть періодичного закону; виявити зв'язок між номером групи, у якій міститься елемент, і кількістю електронів на зовнішньому енергетичному рівні атома; пояснити зміну радіусів атомів елементів у періодах і підгрупах. 

Вам потрібно подивитися відеоурок >>>
 опрацювати матеріал параграфа 8 стор 44-48 ( для 8а параграфи 7,8 стор 41-48) та дати письмові відповіді на питання:
1. У цому фізична суть періодичного закону?
2. Як класіфікають хімічні елементи за електронною будовою атомів?
3. Як пов'язана валентність та розміщення хімічного елементу в періодичній системі?
4. Що називають радіусом атома?
5. Як радіуси атомів змінюються у періодах та головних підгрупах?

Для перевірки знань виконайте тест посилання (тест  відкрито до 01.04 до 20.00, одна спроба проходження) Бажаю успіху!


Завдання на тиждень 21.03-25.03.2022

Тема уроків: Сучасна модель атома. Електронна будова атомів.
Мета: зрозуміти, що таке орбіталь, енергетичний рівень і підрівень, розглянути електронну будову атомів, навчитися складати електронні формули атомів.
Вам потрібно ознайомитися з  матеріалом параграфів 5,6 підручника стор 28-41, подивитися відеоурок


Дати відповіді на питання:
1. Що таке орбіталь? Які форми мають s- і p-орбіталі?
2. Назвіть характеристики, за якими один електрон може відрізнятися від іншого чи бути подібним до нього.
3. Як розміщуються електрони в атомі?
4. Що таке електронна та графічна формула атома?
5. Запишіть електронні та графічні формули елементів 1 та 2 періодів  (використовуйте матеріал підручника та відеоуроків)

Термін виконання до 24.03.2022

13.03 та 16.03. 2022 8а,8б класи
Любі учні та учениці 8х класів! Ми продовжуємо з вами вивчати періодичний закон та періодичну систему Д.І.Менделєєва. 
Згадайте матеріал підручника параграф 1-3. На цьому тижні ми з вами ознайомимося з сучасною моделлю атома, з'ясуємо cклад атомів та їхних ядер, навчимося визначати кількість протонів, нейтронів та електронів.

Тема уроків: Будова атома. Склад атомних ядер.

Вам потрібно ознайомитися з матеріалом підручники параграф 4 ( для 8А класу стор 22-28), для 8Б - параграфи 4,5 стор 21-31
подивитися відеоурок

Запишіть у зошит основі терміни з відеоуроку та заповнити таблицю, виконайте самостійну роботу з самоперевіркою та завдання з відеоуроку. Термін виконання завдання до 18.03.



24.02.2022 Тема уроку: Періодичний закон та періодична система хімічних елементів.
Мета: зрозуміти зміст періодичного закону, розглянути структуру періодичної системи.
Вам потрібно ознайомитися з матеріалом підручника параграф 2 та 3, подивитися відеоурок


21.02. 2022 Тема уроку: Короткі історичні відомості про спроби класифікації хімічних елементів.
Мета: з'ясувати, як розвивалися уявлення про хімічні елементи, дізнатися про спроби класифікаціх хімічних елементів.
Вам потрібно ознайомитися з матеріалом підручника параграф 1, подивитися відеоурок


14.02.2022 Узагальнення та систематизація знань з теми "Основні класи неорганічних сполук"
Ми закінчуємо вивчення основних класів речовин. Вам потрібно повторити навчальний матеріал за конспектами у власному зошиті та підручником та виконати перевірочну роботу. Виконуємо завдання за варіантами ( 1 ряд - 1 варіант, 2 ряд - 2 варіант, 3 ряд -3 варіант) , ретельно перевіряємо >>>посилання Термін виконання до 16.02 до 8.00 Оцінку за завдання, надіслані після визначеного терміну, буде знижено.
Бажаю успіхів!
Відеоуроки для підготовки до перевірочної роботи:



Завдання на тиждень 8а, 8б (2 уроки) 07.02.2021- 11.02.2021
Тема уроків: Повторення. Генетичні звязки між основними класами неогранічних сполук.
Мета: повторити та закріпити знання про складні речовини, основні класи неорганічних сполук (оксиди, кислоти, основи, солі); систематизувати хімічні реакції за участю простих речовин, навчитися писати хімічні реакції взаємоперетворень сполук одного елементу, які належать до різних класів. 
Повторити матеріал параграфів підручника 37,38, подивиться відеоурок>>> посилання, дайте  письмові відповіді на запитання:
1. Запишіть схему генетичного зв'язку металів, наведіть приклад та хімічні реакції.
2.Запишіть схему генетичного зв'язку неметалів, наведіть приклад та хімічні реакції.
3. Запишіть узагальнюючу схему генетичних зв'язків та приклади хімічних реакцій. 
Для перевірки своїх знань виконайте вправи за варіантами, ви маєте можливіть обирати за рівнями та своїми можливостями >>>посилання 
Термін виконання до 12.02.до 9.00. 
Бажаю успіху!:) 


03.02.2022 - 8а клас, 04.02.2022 - 8б клас

Тема уроку: Загальні способи добування кислот, основ, солей

Мета уроку: з'ясувати можливості добування класів неорганічних речовин різними способами

Вам необхідно подивитися відеоурок >>>посилання, записати способи добування кислот, солей та основ с прикладами у зошит (фото конспекту не надсилати, ви це робите для самоосвіти), ознайомитися з матеріалом підручника стор. 214-217 (8а) та 190-201 ( 8б)
Для перевірки знань виконайте тест >>>посилання (відкрито до 05.02 до 22.00, одна спроба проходження), завдання, які потребують розрахунків, виконати у зошиті та надіслати. Без розрахунків оцінку за тест буде знижено.



Завдання на 2 урока
27.01 - 8А, 28.01 -  8-Б    
31.01. - 8А, 8Б

Тема уроку: Поширеність у природі та використання оксидів, кислот, основ і середніх солей

Мета: дізнатися про поширеність оксидів, кислот, основ та солей у природі, ознайомитися зі сферами використання різних класів речовин

За матеріалами параграфів та презентації>>>посилання заповнити таблицю. Обов'язково записувати формули та назви, клас речовин. Звертаю увагу, що у 8А класу іншій підручник, дивиться на номери сторінок

Поширеність оксидів стор.125
Поширеність кислот стор.134 (стор 136 - для 8а)
Поширеність солей стор.138 (стор 140 для 8а)
 Використання оксидів, кислот, основ і середніх солей: стор. 144 (148 -8а) оксиди,  стор. 166 ( 170 - 8а) кислоти,  стор.158 (162 - 8а) основи, стор.179 (185 - 8а) солі. 

Назва речовини

Хімічна формула

Клас речовин

Де та у якому вигляді зустрічається

Де застосовується.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 


Фото виконаного завдання надіслати до 02.02.2022 до 9.00 на електронну адресу averjanova7025@gmail.com

Бажаю успіхів! Беріть та робіть! 


















Комментариев нет:

Отправить комментарий

Примечание. Отправлять комментарии могут только участники этого блога.