2022-2023 навчальний рік
Дистанційні завдання з біології 9 клас
2021-2022 навчальний рік
Подивиться відеоурок, опрацюйте параграф підручника 58, дайте письмові відповіді на питання завдань № 1-5 стор 221
- Домашне завдання № 2:
- Прокоментуйте вирази (так, чи ні? з поясненнями):
А) ГМО мають шкідливі гени, а звичайні рослини та тварини не мають генів;
Б) ГМО принципово відрізняється від організму, виведеного методами традиційної селекції:
В) мінеральна вода та сіль також можуть містити ГМО, тому мають бути промарковані;
Г) методами класичної селекції можна досягти тих самих результатів, як і при створення ГМО. - Термін виконання завдання до 06.02.2022 Бажаю успіхів!
презентацію >>>посилання. Виконати самостійну тестову роботу>> посилання (відкрито до 22.04), навести власні приклади форм взаємодії живих організмів у екосистемах (стор.193 підручника).
презентацію >>>посилання, дати письмові відповіді на питання №1.2,3,4 стор 185 та виконати завдання у презентації. Фото виконаних завдань надіслати до 08.04. до 9.00
Завдання на тиждень 28.03-01.04
Тема уроку: Основи еволюційної філогенії та систематики. Основні групи організмів: віруси, бактерії, археї, еукаріоти.
Вам потрібно опрацювати матеріал параграфів 44, 45, подивиться відеоурок:
Вам потрібно дати письмові відповіді на питання:
1. Що таке біорізноманіття?
2. Типи біорізноманіття?
3. Значення біорізноманіття?
4. Чому збереження біорізноманіття є комплексною проблемою?
5. Основні таксономічні одиниці рослин та тварин?
Подивиться презентацію >>>посилання, заповнити таблицю з презентації. Фото відповідей та заповненої таблиці надіслати мені на електронну адресу. Термін виконання завдання до 01.04. Бажаю успіху!
Завдання на тиждень 21.03-25.03
Тема: Світоглядні та наукові погляди на походження та історичний розвиток життя
Мета: розглянути теорії виникнення життя на Землі, ознайомитися з етапами виникнення життя.
Вам потрібно ознайомитися з матеріалом підручника параграф 43, дати письмові відповіді на питання 1-4 стор 171.
Також вам потрібно виконати перевірочну роботу за темою "Еволюція органічного світу" за варіантами>>>посилання (виконуйте той варіант, як сиділи в школі) Термін виконання завданнь до 25.03. Бажаю успіху!
Завдання на тиждень 15.03-18.03. 9а, 9б класи
етапи | біологічні особливості | соціальний розвиток |
австралопітек | ||
людина вміла | ||
людина працююча | ||
людина прямоходяча | ||
людина розумна |
Термін виконання завдання до 18.03.
16.02.- 9а клас, 18.02 - 9б клас (завдання на 14.02 та 17.02 дивитися нижче)
Тема уроку:Популяція, її характеристика. Мікроеволюція
Мета уроку: ознайомитися з поняттям "популяція", з її основними характеристиками. Визначити, що є рушійними та елементарними чинниками еволюції, розглянути форми природного добору.
Вам потрібно ознайомитися з матеріалом параграфів 37-39, подивитися відоурок
1. Що називається популяцією?
2. характеристики популяцій ( з визначеннями та прикладами)
3. Що є рушийними силами еволюції?
4. Які існують форми природного добору?
5. Що є елементарними чинниками еволюції?
Термін виконання до 18.02 до 9.00.
15.02.- 9а клас, 17.02 - 9б клас
Ми завершуємо вивчати тему "Закономірності успадкування ознак"
Вам потрібно повторити матеріал підручника параграфи 28-35, прочитати ваші конспекти у зошиті, подивитися відео з попередніх уроків та виконати перевірочну роботу>>>посилання!!!!
Терміни виконання для 9а класу до 16.02 до 9.00, для 9б класу до 18.02 до 9.00.
Оцінку за завдання, надіслані після визначеного терміну, буде знижено. Бажаю успіхів та чекаю ваші роботи!
09.02 - 9а, 11.02 - 9б
Тема уроку: Мутації, види мутацій. Спадкові захворювання людини.
Захист проектів: Складання власного родоводу та демострація успадкування певних ознак (за вибором учня)
Мета уроку: ознайомитися з видами мутацій, їх характеристиками, розглянути спадкові захворювання лдини та їх діагностику. Навчитися складати власний родовід та спостерігати успадкування певних ознак.
Вам потрібно подивитися відоуроки
Ознайомитися з матеріалом підручника параграфи 34,35. Дати письмові відповіді на питання № 1-4 стор 139, № 1-3 стор 143. (фото відповідей не надсилати, ви це робите для самоосвіти)
Виконати проект за інструктивною карткою>>>посилання
Термін виконання до 13.02 до 9.00
08.02 - 9а, 10.02 - 9 б
Тема уроку: Форми мінливості. Лабораторне дослідження мінливості в рослин і тварин.
Мета уроку: ознайомитися с поняттям "мінливість", формами мінливасті, навчитися розрізняти ці форми, навчитися будувати варіаційний ряд та криву.
Вам потрібно подивится відоурок
ознайомитися з матеріалом параграфу 33 (стор 132-135)
Дати письмові відповіді на питання та виконати лабораторне дослідження № 3 >>>посилання, уважно подивиться відео для правильного виконання дослідження! Термін виконання 9а до 09.02 до 8.00, 9б до 11.02 до 8.00
Питання для контролю:
1. Що таке мінливість?
2. Що таке модифікаційна мінливість? Наведіть приклади модифікаційної мінливості у рослин і тварин.
4. Складіть список характерних особливостей комбінативної мінливості. 5. Наведіть приклади комбінативної мінливості у живих організмів.
6.Порівняйте спадкову й неспадкову мінливість.
01.02.2022 9а клас, 03.02 2022 - 9б клас
Ми продовжуємо вивчати закономірності успадкування успадкування ознак.
Тема уроку: Генетика статі й успадкування, зчеплене зі статтю.
Мета: розглянути поняття "стать", типи визначення статі, закономірності успадкування, зчеплені зі статтю, навчитися розвязувати задачи на успадкування, зчеплене зі статтю.
Подивитися відеоурок >>>посилання, опрацювати матеріал підручника параграф 32, дати письмові відповіді на питання № 1-5 стор 131 та виконати практичне завдання: розв’яжіть задачу.
Ген, який визначає забарвлення шерсті у котів, розташований у Х-хромосомі. Один із його алелів визначає чорне забарвлення, а другий — руде. У випадку, якщо організм є гетерозиготою за цим геном, то його забарвлення є черепаховим (частина волосинок має чорне забарвлення, а частина — руде).
1. Який колір шерсті матимуть нащадки від схрещування рудого кота й чорної кішки?
2. Який колір шерсті матимуть нащадки від схрещування чорного кота й черепахової кішки?
Термін виконання 9а до 02.02.22, 9б - до 04.02.2022. Бажаю успіхів!
26.01.22 - 9А клас, 27.01.22 та 28.01.22 - 9б клас
Тема уроку: Ознака як результат взаємодії генів. Поняття про зчеплення генів і кросинговер
Мета: ознайомитися з формуванням ознак унаслідок взаємодії генів та значенням такої взаємодії для життєдіяльності живих організмів, вивчити хромосомну теорію спадковості та явище зчепленого успадкування, його цитологічні основи та значення для селекційної роботи.
Опрацювати матеріал параграфів 30,31, стор.120-117, подивиться відео >>>посилання Після опрацювання виконайте письмові завдання:
1. Заповните таблицю:
Взаємодія генів
Тип взаємодії | Механізм взаємодії | Приклад |
Взаємодія алелей одного гена | ||
Домінування |
|
|
Неповне домінування |
|
|
кодомінування |
|
|
Взаємодія неалельних генів | ||
Комплементарність |
|
|
Епістаз |
|
|
полімерія |
|
|
2. Що таке зчеплені гени та групи зчеплення?
3. Що таке кросинговер та його значення?
4. Назвіть основні положення хромосомної теорії успадкування.
Термін виконання до 30.01.2022 до 9.00 Надіслати фото виконаної роботи для заліку
Комментариев нет:
Отправить комментарий
Примечание. Отправлять комментарии могут только участники этого блога.